Please select a page template in page properties.

Toplotna črpalka Weishaupt je zmagovalka testa Stiftung Warentest.

Nadaljnje nagrade poudarjajo kakovost in storitve družinskega podjetja.

Stiftung Warentest je v izdaji 8/2024 objavila rezultate svojega testa za toplotne črpalke. Zmagovalka testa z oceno kakovosti „DOBRO (2,3)“ je bila monoblok toplotna črpalka Weishaupt Aeroblock® WAB 11 zrak/voda z naravnim hladilnim sredstvom propan (R 290).

Na preizkusu je bilo skupaj 5 toplotnih črpalk. Ocenjeni so bili naslednji kriteriji:

  • energetska učinkovitost in okoljske značilnosti v načinu ogrevanja (70 %)
  • rokovanje (25 %)
  • osnovno varstvo osebnih podatkov (5 %)

Najvišja ocena Stiftung Warentest potrjuje, da Weishaupt razvija in ponuja visokokakovostne, učinkovite, enostavne za uporabo in uporabniku prijazne izdelke.

Specializirano podjetje za ogrevalno tehniko Weishaupt je bilo zelo dobro ocenjeno tudi v drugih raziskavah, ki so jih izvedli priznani mediji:

Podjetje Weishaupt je kot dobitnik nagrade za leto 2024 prejelo pečat Deutschland Test „Najbolj priljubljeno družinsko podjetje“. V ta namen je Deutschland Test skupaj s podjetjem Focus-Money in kölnskim analitskim in svetovalnim podjetjem Service Value izvedel spletno anketo med potrošniki po vsej državi. Izbrana so bila le podjetja, ki imajo neposreden stik s končnimi strankami in so ustvarila najmanj 35 milijonov evrov letnega prometa. Skupaj je bilo zabeleženih in analiziranih 138 581 ocen potrošnikov.

Podjetje Weishaupt je prejel priznanje časopisa Handelsblatt za „Največjo zvestobo strank 2024“ v kategoriji energija in ogrevanje. Inštitut za tržne raziskave YouGov je v spletni raziskavi približno milijon potrošnikov vprašal, katero blagovno znamko ali ponudnika bi ponovno kupili ali izbrali.

Podjetje Weishaupt je prejelo nagrado „Zelo visoko zadovoljstvo strank 2024“ v kategoriji ogrevalne tehnike, ki jo podeljuje Inštitut SZ. Po naročilu podjetja za tržne raziskave YouGov je bilo analiziranih več kot 950.000 spletnih anket, opravljenih med 1. marcem 2023 in 29. februarjem 2024. Anketiranci so lahko ocenili skupno 836 blagovnih znamk iz 35 različnih kategorij.

Up